Tilde – Pivotering giver vækst

Tilde – Pivotering giver vækst

Investering i startups er fyldt med uforudsigeligheder. Men en global pandemi var nok det sidste, medlemmerne havde med i ligningen, da de tog investeringsbeslutninger i før-corona-tiden. Så hvordan er det gået? Hvordan har investeringerne klaret sig gennem deres første corona-år? Hvem har pivoteret, bøjet nakken eller rejst sig til et nyt niveau? Her er en stikprøve fra Keystones-porteføljen, hvor iværksætterne gennem artikel-serien, “VORES CORONA-ÅR” deler deres bedste (og værste) beretninger. 

 

En kort status om Tilde:

Da corona-nedlukningen ramte Danmark og især restaurationsbranchen, fik Tilde ikke et nemt år. Med et softwareprodukt der skulle benyttes til markedsføring af restaurationsbranchen måtte Tilde pivotere og gå en helt ny retning. Ved at tage analysedelen af deres software, har de nu positioneret sig imod e-commerce-markedet i Danmark, hvilket de holder fast i indtil tidligst sommeren 2022. Der påtænker de at inkludere restaurationsbranchen igen i deres forretningsmodel, da de forventer, at branchen er kommet tilbage til normaltilstanden.

Tilde er stadig optimistiske og har i mellemtiden fået et godt fodfæste i det danske e-commerce marked, hvor stifterne ser gode vækst-muligheder fra deres nye udgangspunkt. I den forbindelse åbner de snart en ny investeringsrunde og tager gerne imod henvendelser via andreas@towoo.dk.

 

Læs flere historier fra artikel-serien: “VORES CORONA-ÅR”