Handelsbetingelser

 

1. GENERELLE OPLYSNINGER

Juridisk navn:
Organisationsform:
CVR. nr.:
Adresse:
E-mailadresse:
Telefonnummer:
Etableringsår:
Keystones ApS
Anpartsselskab
26107865
Diplomvej 381, 2800 Kgs. Lyngby.
info@keystones.dk
+45 8870 8700
2001

2. BETALING

Betaling af medlemskab kan ske med følgende betalingskort: Visa og Visa/Dankort samt MobilePay eller ved bankoverførsel til: 1471 – 3325240261. Obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor.
Fakturabetalinger har typisk 8 dages betalingsfrist. Der påregnes ikke rykkergebyrer men ved manglende betaling vil der ske øjeblikkelig udmeldelse.
Betaling af kursusprodukter sker med betalingskort eller MobilePay. Ønskes fakturabetaling og bankoverførsel bedes du anmode herom med fakturaoplysninger til info@keystones.dk.
Keystones tager ingen gebyrer ved betaling med betalingskort eller via bankoverførsel.

 

3. LEVERING

Levering af digitalt materiale sker som udgangspunkt via mail eller Keystones’ hjemmeside, og modtages eller er tilgængeligt umiddelbart efter køb på Keystones’ hjemmeside, medmindre andet er aftalt.

 

4. SÆRLIGE VILKÅR

I forbindelse med køb af medlemskab, henviser vi til Keystones’ medlemsvilkår, som det forventes alle vores medlemmer har læst og er indforstået med. Læs medlemsvilkårene her.

 

5. FORTRYDELSESRET

Ved køb af medlemspakker på siden har man 3 måneders fortrydelsesret. Således har du ret til at få dit kontingent tilbagebetalt inden 3 måneder fra indmeldelsesdatoen.
Ved køb af kursusprodukter er der som udgangspunkt ingen fortrydelsesret. Skulle en deltager alligevel blive forhindret i at deltage, kan afmelding dog ske inden 2 uger før arrangementets start. Derefter faktureres 50% af prisen. Ved afmelding senere end 7 dage før arrangementsstart opkræves den fulde pris. Pladsen kan altid overdrages til en kollega.
Det forventes ved køb af medlemspakker på siden, at man er indforstået med ovenstående og at man ved gennemførelsen af et sådant køb tilkendegiver en sådan forståelse.

 

6. NOGET GALT MED VORES YDELSER? (REKLAMATIONSRET)

Hvis du ikke er tilfreds med en tjenesteydelse kan du kontakte os på mail: info@keystones.dk eller på telefonnummer: +45 8870 8700.

 

Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret på tjenesteydelser. Du bedes derfor kontakte os med det samme, hvis du oplever problemer eller har kommentarer til vores ydelser.

 

Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, med mindre der er tale om egne omstændigheder, eller andre ydre omstændigheder, som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.

 

7. PERSONDATAPOLITIK (BEHANDLING AF DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER) 

Keystones’ politik for behandling af personlige oplysninger er beskrevet på en separat underside. Læs venligst her: keystones.dk/persondatapolitik.

 

8. KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Keystones ApS på mail: info@keystones.dk eller telefonnummer: +45 8870 8700. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du give en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

 

Relevant nævn:

 

Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 4171 5000
E-mail: kfst@kfst.dk
Website: www.forbrug.dk

 

9. ANSVAR

Keystones kan ikke pådrage noget ansvar for fremtidige transaktioner eller samarbejde i øvrigt mellem kunden og investorer eller kontakter, som er formidlet via Keystones. Ydereligere, tager Keystones ApS forbehold for tekniske fejl, prisfejl og trykfejl der måtte fremkomme på Keystones.dk eller materiale derfra, samt force majeure.