GLFR – Digitaliseret kunderejse

GLFR – Digitaliseret kunderejse

Investering i startups er fyldt med uforudsigeligheder. Men en global pandemi var nok det sidste, medlemmerne havde med i ligningen, da de tog investeringsbeslutninger i før-corona-tiden. Så hvordan er det gået? Hvordan har investeringerne klaret sig gennem deres første corona-år? Hvem har pivoteret, bøjet nakken eller rejst sig til et nyt niveau? Her er en stikprøve fra Keystones-porteføljen, hvor iværksætterne gennem artikelserien, “VORES CORONA-ÅR” deler deres bedste (og værste) beretninger. 

 

En kort status om GLFR:

GLFR fik en svær start på 2020, da golfklubberne i frygt for fremtiden, stoppede med investeringer.

Virksomhedens eksisterende kunder har været loyale, så abonnementsløsningen fungerer økonomisk og samlet lykkedes det at løfte omsætningen med 12%. Det gjorde samtidig, at virksomheden ikke havde mulighed for at søge corona-midler, men måtte bruge lidt mere end planlagt af de investeringer, de fik i slutningen af 2019.

GLFR har derfor brugt corona-året på at gøre product-market-fit stærkere og ikke mindst optimere deres marketing flow og har lavet en fuldkommen digital kunderejse. Dette afprøves nu på de eksisterende markeder i Norden og på de valgte nye markeder i Tyskland og Benelux. Indtil videre ser 2021 og den videre fremtid særdeles lovende ud, beretter ledelsen.

 

Læs flere historier fra artikel-serien: “VORES CORONA-ÅR”
Over 10 Keystones-investeringer – ét corona-år senere