Ugens case: Automatisér marketing i hotel- og restaurationsbranchen

Ugens case: Automatisér marketing i hotel- og restaurationsbranchen

Restaurationsbranchen er i kraftig vækst og det intensiverer konkurrencen. Kampen om kunderne udspiller sig på nettet og det kræver, at restauranter kan takle at væld af forskellige platforme: Facebook, egen hjemmeside (f.eks. WordPress), Analytics, TagManager, Google Ads, nyhedsbreve, madportaler og billet- og bookingsystemer mm. Det er de færreste restauranter, der selv ligger inde med ressourcerne eller den tekniske indsigt til at løfte opgaven. Men deres overlevelse afhænger i høj grad af det.

Ugens case er et marketingtech-startup, som har udviklet en komplet marketingafdeling samlet i ét stykke software. Nu kan restaurantejere med få klik og markedsføringskroner skabe en effektiv markedsføring af alle årets aktiviteter gennem selvkørende kampagner på tværs af både Facebook, Google Ads, franchises, egne hjemmesider og PR. Virksomheden blev stiftet for et år siden af tre erfarne iværksættere på fuldtid og der er etableret omsætning. Nu søges aktive investorer og medlemmer til bestyrelse og advisory board, som kan forløse potentialet.

Ønsker du at høre mere om Keystones netværket og hvordan du kommer i indgreb med f.eks. denne case, er du velkommen til at registrere dig på dette link med reference til casen.

Er du allerede medlem?

Log ind til case-oversigten og læs mere her